Dagens fråga...

Fråga:
http://rybaklover.blogg.se/ om -Wolf Girl-:
Hej going :)
Jag kom och tänka på en sak nu...Du har väl den där "Robsedded"-DVD:n har jag för mig. I vår tidiga vänskap tycktes jag läsa något sådant. Var isf köpte du den? I vilken affär? Jag antar att det är väldigt längesedan nu, men vill gärna veta :P Puss

Svar:
Tjenare snygging!
Japp, det har jag.
Men jag skickade efter den någon stans, men vet ej vart ifrån.
Hade någon rabatt så jag köpte den för 1kr...
Men kolla på CDON, eller du kanske har tittat där?...
Dom brukar annars ha massa grejer.
Men vill bara varna dig, det är typ bara paparazzi bilder och typ inturjuw med hans förra teaterlärare och andra som typ känner honom.
Visst den ee väll okej och man får veta lite om han, men...jaja ville bara "varna".
Men ej bra sak är att man får med en "spel-film/dvd", där Rob spelar huvudrollen tror ja (har ej sett den än).
Men hoppas du hittar den, puss!

Robsessed + The Haunted Airman (2-disc)



Kommentarer
Postat av: Ottilia

Tack för ett fint inlägg innehållande ett fint svar :) Ja, det hoppades jag också. Dock kollade jag på cdon.com men där kunde man bara hyra och kolla via nätet en gång för några kronor. Men tack så mycket! Ja, jag köper den isf för att kolla på robban ofc ;) men även för att lära mig mer. Tack!! :D Puss

2012-01-19 @ 21:29:09
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0