Blommiga byxor

Goood MOOORGON!
Idag kör vi på blommiga byxor, nej jag saknar inte sommaren!
Men jag dressar ner det med en grå tröja och svarta skor!
Rätt nöjd över looken, awesome!
Kommer nog lägga upp en bild, om jag hinner.
Haha, inte för att jag har så mycket att göra, höhö.
Nejdå, men vi fixar det!
Nu ska jag börja dagen med att spela lite DRAAAMA!
Teater, teater, teater...vet om jag ska spela så mycket dock...
Vi har en kurs som heter mask och kostym, love it.
Men det blir nog teater i eftermiddag, DRAMA QUEEN!
Love it.
Memories are you Daily look: You never buy me flowers
Plaid and Papers Fancy - Anna de Rijk by Sofia Sanchez & Mauro Mongiello for TAR Magazine #6
Puss, love ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0