3,2,1 NU KÖÖÖÖR VI, TAGGA TAGGA TAGGA!

God kväll folket!
Ni har väll inte missat att alla bidragen till Mellon 2012 är klara?!?!
Jag har tyvär glömt snacka om det ber så mycket om ursäkt, men jäklar!
Nu blirre mello snack så det nääästan, bara näääästan blir för mycket.
Nu är även startordningen klar!
Mellon 2012 kommer börja med Sean Banan och sluta med Danny!
Som mamma sa:
Börja med det sämsta och sluta med det BÄSTA!
Hahaha, håller faktiskt med henne, vad gör Sean Banan i Mellon??...
Hm...I don´t like it, men jaja.
Men jag tänkte göra så att om ni inte orkar gå in på svt.se och titta hur startordningen lyder så tänker jag i veckan skriva det här på bloggen och idag, ja fast i ett annat inlägg kommer jag "avslöja" deltävling nummer 1!
Deltvälning 1 är om mindre än EN MÅNAD!!! (den 4 feb).
Iiiii, nu jäklar ska vi tagga tillsammans!


Sean Banan och Danny!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0