1/1-12

Hej på er!
Första dagen på det nya året, 2012!
Fan va det kommer vara svårt att skriva det nu då.
Plus att varje gång jag skriver det kommer jag tänka på filmen 2012 och all historia kring.
Men uch och blä!
Känner att den där filmen var bara onödig, har själv dock INTE sett den.
Men ändå, så nu kastar vi bort det och kör vi på att 2012 kommer bli BÄST!
Jag vaknade vid 12, ingen hård natt så nu är jag rätt så utvilad.
Tycker inte alls synd om alla som är bakis idag, hahaha.
Fy fan va gött och inte må piss, thihi ;)
Igår blev det middag hos mammas vänner, no more...
Men det var trevligt!!
Och idag blir det väll bara att chilla och tänka på hur mycket plugg jag måste göra i veckan som kommer.
Haha, Love My Life.
Nejdå, ska bli trevligt säger vi, skönt att inte ligga efter :)
Puss på er och hoppas ni inte är väldans mycket bakis.
Ta hand om er så gör vi detta år super BÄST!

living Passion.'  yfrog Photo : http://yfrog.com/ob3vpjuj Shared by maia_paunovska
Bilder från weheartit.

(Tog en awesome bild igår med mobilen, men har inge USB-sladd, f*ck)

Puss och Kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0