-Peking here I come-

Hej folket!!
Jag är så awesome and very happy!!
Hahaha, awesome kanske inte passar till men jaja.
Jag är det i vilket fall som helst, thihi.
Men det är så att i Juni ska jag gräva en grop!
För jag och mor min ska till f*cking KINA, PEEEEEEEEKING!!
Haha, ja, vi ska gräva oss ända ner till Kina, thihi...skämt o sida.
Det är i alla fall sant, biljetterna är bokade och några dagar efter sommarlovet så drar vi!
Fy fan va härligt, längtar något otroligt!

Jag hjärtar 2012!!
I Februari blirre Holland med finaste vännen min
Amsterdam Yılbaşı Dekorlarıyla 2011'e Veda | ! ☯╰☆╮ Stil Direktörü ╰☆╮☯ ! YOU SIR, ARE A FART!
April Stockholm med mor min där vi ska se Ola Salo spela Jesus
Ida utan p - P4 Extra söndag med Erik Blix - P4 Extra med Lotta Bromé | Sveriges Radio
Juni blir det PEKING!!
SAMA W▲HBI Dethroned. ✝
Hoppas också på ett trevlig sommarjobb
Resultado Concurso Cultural – Café no Trabalho | Mexido de Ideias cute, flower, summer - inspiring picture on Favim.com
Och kanske också en fin liten festival...
Life <3 bigchill'11

LOVE MY LIFE!
Haha, lite ego men jaja...
Det får man vara ibland.

Love ya!



Kommentarer
Postat av: anna

shit vad kul att åka dit!! Nu är jag inte bara lite avundsjuk hehe<3:)

2012-01-11 @ 21:22:51
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0