-Låt oss dansa till den musik vi en gång skapade-

God natt folket!
Är väldans trött och borde gå och lägga mig typ:
NU!
Så jag får väll göra det, men först vill jag säga en skoj sak:
För någon dag sen så bokade min far biljetter till HOLLAND för mig och en vän!
Herre min get, fattar ni min första stora resa på egna ben...
Eller asså vi ska ju bo hos min far men ändå, flyga utan mammi...:O
Det kommer nog gå bra får hålla i Jennys hand istället.
(Flygrädd)
Jag och en kompis har även idag sökt till världens bästa sommar jobb!!!
Det får ni vet någon annan gång, nu ska vi bara hålla tummarna att vi får det.
Och jag och mamma har "typ" bestämt att vi ska till KINA i sommar!
Hej 2012 du ser bra ut, grr...

Tumblr Tumblr
Janis Amolins: Photographers Portfolio | Scenes & Portraits Tumblr
Hehe, ne nu ska jag drömma om min prins.
Och komma på massa fina låtar i mtt huvud.

"Låt oss dansa till den musik vi en gång skapade"
-Jag-

God natt fina ni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0