Jag stannar där, okej??

God kväll på er.
Denna helg har jag sugit på att blogga, jo tack jag vet!
Men jag har ett liv och denna helg har spenderats med fina vänner.
Först blev det stallet med fina Mickis i fredags sen sova hos henne.
Sen igår blev det balkong mys med fina Issa, haha.
Ja, ni kanske såg mina tre fina 3 mobil-inlägg, haha det är jädrans svårt att skriva balkong.
Haha, jaja tredje gången gilts (eller hur det stavas).
Ja, nu tänkte jag snå en bild från Issas blogg från igår...
MEN det gick ju INTE, jajaja...ni får nöja er med ingen bild, punkt o slut!



Snart början en ny vecka.
Detta ska bli väldans intresant.
Hahaha, intresant av ingen speciel anledning.



Kommentarer
Postat av: anna

sv; hihi ja det tycker jag att du ska göra, de är super goda;)



Hur går det i skolan för dig nu då? Du har knappt berättat någonting ju:D kramis<3

2011-09-04 @ 21:23:33
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0