En gång i mitt hjärta, alltid i mitt hjärta!

GOD MORGON!
Nu har jag suttit framför olika klipp på nätet.
En interjuw med Arkarna innan gårdagens konsert som var lite speciel...
Det var deras sista och själv satt jag hemma o såg på Skavlan.
Buhuhu, jaja jag har fått två konserter detta år så jag ee rätt nöjd ändå, thihi.
Men ni som var där, lite avis på er.
Men jaja, en gång i mitt hjärta, alltid i mitt hjärta.
Ne, nu ska jag bli ren!! Höhö.
För idag blir det att gå på teater med 3 fina killar, men först blir det att köpa en ny mobil!
Min mobil dog ju i torsdags, R.I.P, gonna miss u!!
Jaja, hoppas jag hittar någon runt en 1000lapp, vill inte slösa mina fina pengar, thihi.
Jaja, men ni får ha det en fin dag så kanske vi hörs ikväll, PÖS!

Ha de!


Kommentarer
Postat av: Jaz

den här är rätt bra och billig! 599kr http://cdon.se/hemelektronik/huawei_ideos_x1-14750638 en i familjen köpte den nyligen xD

2011-09-17 @ 17:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0