Det är chill det asså...

I´m back bitches!
Thihi, nja vet inte det jag.
Har fastnat i min nya mobil som innehåller fäääjan.
Så jag har lixom tänkt:
Varför datan när jag har min fina mobil.
Japp, ni läser rätt, jag har köpt en nya mobil för egna stålar, stolt.
Blev en Samsung Galxy Mini, riktigt bra asså och inte alldeles för super duper dyr, vilket är toppen.
Så nu har jag en mobil som fungerar, yäää PARTY.
Annars då mycket händer typ hela tiden, skola, plugg, vänner, teater, SSU och en massa andra spänande saker.
Thats life, my life helt enkelt!
Just love it, fredag imorgon jädra chill asså...haha.
Chill, så jädra härligt ord som min nya fina vän Linnea säger rätt så ofta.
Ne, men det är chiiiill!

Pös och godnatt.
Roppar ni på mig så kommer jag tillbax, pös igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0