Vampyrer ute i skogen.

Lördag och dagen bjuder på ett riktigt höstväder.
Dock tror jag att det ikke regnar, vilket är bra.
Hoppas dagen kan bjuda på lite sol, då ja och Jenny ska ut o fotta...
Kan bli kallt, haha det gör inget XD
Kommer ihåg när jag o Jenny fottade endast i klänning och shorts när det var typ frost o minusgrader!
Men SHIT vilka snygga bilder det bidde, måste be Jenny skicka dom kom ja på, har typ bara en.
Men idag eller imorgon blir det att fotta igen, love it.
Jenny är en sådan duktig fottograf!
Men innan det blir att fara iväg till Jenny ute i skogen blir det en sväng på stan med mami.
Ska gå någon rosabandet runda eller va det va, kan bli trevligt.
Ja, så ser min lördag ut, ne nu börjar tiden sakta rinna iväg, thihi.


Från förra gången jag o Jenny spenderade en heldag med kameran!
(Detta var slutet av dagen när vi började känna oss lite trötta...)

PUSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0