Två fina tankar jag kan tänka på när jag är sjuk, höhö.

Hej på er!
Sitter här i soffan och ee fett seg.
Börjar nog bli frisk, fett nice!
Men idag har jag o mammi cyklat runt och letat jacka, så nu ee jag TRÖTT!
Jaja, nu jäklar är den jack-historia klar.
Köpte ju en igår, men herre min get...lång historia...
Jaja, nu har jag äntligen fåt en fucking vinterjacka så nu lär jag ikke frysa i vinter, nice.
Och nu...ska jag bara ta det värsta chill, höhö.
Men när man är sjuk så hinner man ju tänka väldans mycket, höhö.
Och idag eller ja typ nu kom jag och tänka på två saker:
1. Ukrainas bidrag i ESC 2005 (haha)
2. Fan va shopping sugen jag är, OMG!
Sådan kan jag tänka på ;)
Tror jag fan att det kan bli två inlägg på mina fina tankar.
Där ser ni, jag ska blogga mer idag för det orkar jag, yääää!


Puss!!


Kommentarer
Postat av: Twins

=)

2011-10-29 @ 17:09:59
URL: http://beckaliza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0