Mellanlandar

Tjo guys!
Nu är jag hemma efter en förmiddag ute i kylan med mamisen.
Vi gick som sagt rosabandet rundan eller vad det hette.
Mycket mysigt.
Så nu är jag hemma en liten kortis, ätit keso och avokado så nu ee jag mätta min stora fina mage.
Haha, stora fina mage skulle nästa ha döpt inlägget till det...lät ju mysigt.
Jaja, nu snart kommer "taxin", höhö Jennys pappa ee va la för go.
Sen blir det sushi och mys hos Jennys place.
Se om vi ska fotta idag eller imorgon, med temat för vi ska ha på vår fottostund är...
Ne, det får ni veta när fottona ee klara, thihi elaking.
Ledtråd:
BLOD
Mohahahaha...

Slänger in en EGO-bild från igår:

Vart är min hals??...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0