Upps där blev det fel...

Hej.
Nu är jag hemma efter två timmar i fotostudion.
Så jäkla kul, asså jag fastnar typ inte på bild, men några blev fina.
Men Linn är så sjukt duktig!!
Vi bestämde att jag ska bli en hennes model i fall hon behöver någon, haha.
Jaja, nu sitter jag o garvar o gråter framför sidan felsms.com.Man ska passa sig så att man inte skicka fel sms till fel person...


Till: Mamma
Sms: Vi måste börja knulla oftare, typ varannan dag för att öka chanserna!
Svar: Vad skriver du!
Förklaring: jag skulle så klart skicka detta till min pojkvän då vi försöker att få barn men hade precis messat lite med mamma och var lite för stressad för att dubbelkolla...

Till: Tilde
Sms: Jag kommer bli barnlös. Jag har precis träffat 2 ungjävlar. Kommer aldrig mer ha oskyddad sex
Svar: Är det mina barn du kalla Ungjävlar? Stann där du är för jag vill komma och prata med dig.
Förklaring: Jag skämdes och blev rädd när jag fick svaret. Det var ju Tilde jag var hemma hos och det var ju hennes barn det handlade om. /Osia






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0