Plugg...like always...in my life...

Tjo!
Denna kväll spenderas som den har gjort nästan varje kväll sen vecka:
Men plugget, mysigt.
Men nu har jag en liten paus, det måste man ha i fall man ska orkar!
Men, nu snart ska jag köra igång igen...trevligt.
Haha, men det är så att jag har ett riktigt stort prov i matte imorgon, iii...
Och man vill ju gärna bli godkänd, ja som tycker matte är kul!!
Ja, det är faktiskt kul, jag luras inte...jag tycker det kan vara svårt men kul!
Men nu är jag väldans trött, like always.
Haha, seriöst detta börjar bli en plugg-blogg, KUL!
Jaja...tänker ge er lite inspo innan jag fortsätter med matten!!

Vintage Leather Jacket, Levi's Washed Out Denim Shirt, Cheap Monday Acid Washed Jeans

1727064_majcia

Vintage Hat, Diesel Boot, Levis Jeans, Marlboro Classic Denim Vest, Zara Sweater, Tom Tailor Shirt And Tie

Topshop Dress

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0