Jesus återuppstår!!

"Ola Salos Jesus återuppstår i påsk på Göta Lejon! Premiär 8 april 2012.
På Malmö Opera blev det dundersuccé, nu fortsätter Ola Salo samarbetet med regissören Ronny Danielsson. Denna gång i Stockholm på Göta Lejon där den nya uppsättningen kommer att ha premiär 8 april 2012.
Biljetter till en begränsad spelperiod under våren släpps i morgon, lördag 26 november."

OMG!!
Snacka om att jag blev glad när jag läste detta på fäjan!
Fråga nu bara vart jag ska få tag på biljetter!
Jaja, det löser vi, måste få tag på biljetter så är det bara.
OMG, jag såg ju den på Malmö Operan, så jävla bra, BÄSTA dan i mitt LIV jag lovar!!
Nu är ju Göta Lejon lite mindre än Malmö Operan...men jaja blir säkert as bra!!
Så om ni vet vart man kan få tag på biljetter, tell me!!
(jag vet nu)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0