Jag blev frälst igår...

shooting stars. Foto bacheca
together we can fly Risultato della ricerca immagini di Google per http://www.gingergeneration.it/wp-content/uploads/2011/08/Twilight-Breaking-Dawn-Robert-Pattinson-and-Kristen-Stewart.jpg
shooting stars. If only I could capture everything on pictures
Amanecer♥Twilightnaticas Forever♥ The Twilight Saga: Breaking Dawn – Part 1 « NRK Filmpolitiet - alt om film, spill og tv-serier
Review: Lackluster ‘Twilight: Breaking Dawn Part 1’ Is Barely 1/2 A Movie | Filmmakers, Film Industry, Film Festivals, Awards & Movie Reviews | indieWIRE Manual de instruções dos 16
Jag blev frälst igår...
Breaking Dawn part1, O.M.E
Jag finner inga ord, helt otroligt bra film.
Om jag hade pengar så skulle jag kunna se den idag igen.
Jag visste typ vad som skulle hända för jag har läst böckern men ändå, shit va spännande!
Och gu vilka fina scener, miljön och musik O.M.E!
Haha, och den omtalade förlostnings-scenen, haha liiite blodigt sådär.
Men måste säga att den var otroligt snygg, de hade lixom klipt in olika scener och ja, as fint!
Haha, ni måste se den för att fatta vad jag menar, höhö.
Men gå och se den, men om ni är 11år rekomenderar jag att ni tar med er en vuxen...
Men i alla fall, filmen...slutet!!!!
Inte okej alls...världens bästa/"sämsta" kliffhanger, höhö...
Men när det närmade sig slutet trodde man hela tiden att filmen skulle sluta, så spännande, haha.
Reaktionerna i salongen när filmen slutade, höhö aw...
Alla typ skrek: NEEEEEEEEEEEEJ!!!
Ja, hur ska man överleva nu lixom??
Jaja...får väll göra mitt bästa!

Till er som inte har sett den:
SE DEN!!!



Kommentarer
Postat av: Alexandra Kjellman

Haha, då får man kanske gå och se den då! =)

2011-11-19 @ 17:07:24
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/
Postat av: Ottilia

Åh härligt att du också har sett den nu!? :D



ÅÅååååh den är så bra!!!!!! :) Jag började le nu när jag såg dina fina 3 senaste inlägg om Twilight/Edward/vampyrer!! :)

Såg ju midnattspremiären i tisdags...otrolig upplevelse! Läs mitt LÅNGA inlägg om det om du vill. Man såg alla 4 filmer på raken! :D Woohow!



P.S: Vissa skrek "Omeh lägg av å jubla! Robert är fuuul!!!!"

...jag blev arg....!

2011-11-21 @ 23:15:09
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0