Huvudet uppe i taket.

Hej på er gott folk.
Jag är typ fett trött på att vara sjuk, bläää!
I natt fick jag sova med typ 3 kuddar, kändes som om jag hade huvudet uppe i taket.
Haha, ne då men det ee för jag hotar något förskräkligt, blä.
Okej, till något positivt, jag färgade håret igår och jag är fett nöjd.
Men det finns något negativt i det med...färgen är inte så stark så den kommer gå ur snart, buhu.
Men det är helt klart något jag kan göra om (färga topparna rosa).
Ni får OFC se bild, men vill fixa mitt hår först, höhöhö.
Men Mickis (min fina vän som jag färga med) blev lite arg så hon...
FÄRGADE HELA HÅRET!!! (fast flaskan räckte inte till, höhö).
Men det blev faktiskt ganska coolt, höhö får fråga om hon ångrar det idag, thihi.
Ne, då det är gölligt med rosa! (kom på att jag har en hel rosa pyjamas på mig)

Men nu till vad dagen kommer erbjuda:
Lite "roligt" plugg, thihi.
Har lust att vara kreativ, kanske blir något vackert kort eller något.
Träna (om jag orkar)



Kommentarer
Postat av: Linda

Visa bild!!!

2011-11-02 @ 17:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0