En tand som jag inte har...

Hej på er!
Sitter just nu och har ont i tanden som jag inte har, höhö.
Drog ju ut en tand förra veckan så håller väll det på att läka i käften på mig, aj!
Så nu sitter jag typ o biter på mina täder, haha!
Annars då...stolt över mig själv!!!
Gjorde en as bra redovisning men en till i klassen!!
Jag kännde mig extremt duktig, brukar alltid börja stamma och ingen fattar va jag säger, piniiigt!
Men detta kändes bra fick komplimanger efter, höhöhö!
Är man bäst eller är man?!?!?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ min taaaaaaaaand (som jag inte har).
Nejdå, nu får ta tag i mitt lov...sovaaaaa!
NEJ MAJKEN!! Plugga och sedan teater.
(Se hur det går)

Z222550312_large
Ooo, tack jag är också stolt över mig!

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0