Drama queen!

God kväll på er!
Sitter här och myser framför TV, fy fan va skönt.
Känner mig riktigt duktig, har pluggat historia i typ 2h och typ 20min!
Jävla nice, asså...så nu hoppas vi på A imorgon, höhö.
Ne, men nu ser jag på Värsta pojkväns akademin, haha lite kul så där.
NEEEJ! Mitt te är slut, panik panik...nej jag orkar inte fixa mer jag är trött i benen.
Orkar INTE gå de tre metrerna till köket, jaja får väll *buhuhu* va utan då...
Kolla vilken drama queen jag blir om jag inte får spela teater (skippa ju teatern idag).
AAAJ MINA BEEEEN!!

Okej, nu ska jag ta mig samman...andas 1,2,3,4,5...
Okej, nu ee jag lugn lovar. AAAJ mitt höftben (dansade ju idag aj, fick snurra runt på golvet).

 
 Tumblr_lgtpxs5gxv1qh56b3o1_500_large
Älskar bilden!



Kommentarer
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Ja, visst är de väll grymma? :) har du några favoriter? Höga/låga/färg? :) Kram!

2011-11-22 @ 22:08:45
URL: http://blogg.veckorevyn.com/detvarmindag
Postat av: anna

sv; haha näe nu vet jag att jag inte är ensam om att förstå ialla fall. Men att fråga läraren hjälper inte för tydligen så ska allt så på pappret, fast det inte gör det haha.:P kramis<3

2011-11-23 @ 15:46:23
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Ottilia

SV: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOG NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅG DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN INTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERVJUUUUUUUUUUN!

<3<3<3<3<3

2011-11-23 @ 17:27:44
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0