AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

God kväll.
Sitter och glor på TV.
Asså, jag tappar hakan, just nu ser vi på Kobra.
Och idag är temat typ Röster, och de snackade nyss om Growling (tror det stavas så).
Growling är för er som inte vet "skriket" i hårdrocken/ death metal.
Och det är så jävla coolt, det är så mycket mer än att skrika...
DET ÄR TEKNIK!!
För testa och skrik...nej det låter inte bra (inte när jag skriker i alla fall).
Shit, va jag skulle villja lära mig det, värsta cool!


Min favvo låt när det gäller den typ av musik!
Bandet Atmosfear är super grymma ville bara säga det, plus att dom kommer från min stad, thihi.
Så lyssna på dom...jag gillar inte den typ av musik egentligen, men dom...aaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0