Rybak: Nu kan Sverige vinna!!

Eric Saades konkurenter hyllar Eric.

Frankrike om Eric:
– Eric är en av mina stora konkurrenter.
Jag tror att det kommer stå mellan mig, Blue och Eric i finalen.

Storbritanien om Eric:
– Han har allt, utseendet, rösten, och låten.
Han kommer att bli farlig.

Till och med Alex tror på Eric:
– Jag diggar låten och hans uppträdande.
Han gör en helt vanlig låt till en helt gudomlig låt.
Eric förstår vad han sjunger om och vågar vara tuff i ansiktet.
Eric har viljan och känslan.
Sverige kan vinna allt.
Jag gillade låten med en gång.




Kommentarer
Postat av: Ottilia

Alexander har känsla han :D <3

2011-05-17 @ 21:34:06
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0