Jag har gått och blivit en gumma!

God kväll på er.
Tänkte kolla till bloggen lite.
Den ser lite tom ut men annars mår den bra.
Själv mår ja så där haha, extremt trött och seg i kroppen.
Skolan var ganska jobbig och seg.
Hade EA (eget arbete) hela förmiddag slet ganska hårt med SOn.
Ja, nu hoppas vi att det blir bra.
Men det ee arbetet ee icke klart än på ett tag.
Så nu ee det dax för mig att jalla lite.
Och sen har ja dansat också, affro blev det.
Så jääkla super über kul det är asså, men fett jobbigt.
Och nu ska ja tycka synd om mig:
Ja mådde illa i typ mitten av passet!!!
Trodde ja skulle s*y eller något, inte okej.
Men ska sa åt min mage att DEN inte skulle vinna över mig.
Så ja körde på och nu ee jag död i kroppen.
Asså det känns som om en lastbil har kört över mig.
Ja, blir spänande och se om ja kan gå imorgon.

Ne, nu ska ja krypa ner i min säng och sova.
För det behöver jag verkligen!!

Sov sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0