Dagens fråga-4 maj

Fråga:

Linda
om Fråga på...:
Berätta lite om den linjen du ska gå på gymnasiet

Svar:
Jag ska gå på en estetisk linje, med inriktning TEATER.
Som ni vet gjorde jag intagningsprov för linjen för några veckor sedan.
Och nu är det säkert att jag kommer in, om jag inte sänker för många betyg.
Så jag ska gå tre år i en skola med TEATER inriktning.
Visst det är inte bara en skola med teater, men linjen heter teater.
Och jag måste säga jag är super taggad.
I 3an som slut "grej" så ska vi typ göra en musikal eller något liknade men två andra linjer:
Bild och musik.

Om du går i 9an:
Vilken linje ska du gå på??



Kommentarer
Postat av: Linda

Men åh!!! Kul! Det kommer passa dig perfekt!

2011-05-04 @ 21:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0