Dagens fråga 15 maj

Dagens fråga:
Diana om Herre min get! Just nu ligger sverige 2, f...:
Tycker du det var rätt låt som vann Eurovision? om nej, vilken tyckte du skulle vinna? :)

Svar:
Svaret på frågan är JA,
det tycker jag.
Som jag har skrivit i bloggen så var Irland och Azerbajan mina favvisar.
Och för er som på något konstigt vis har missat vem som van, så van:
AZERBAJAN!!!!
Så jag är super glad, tycker låten var super vacker och "showen" var väldigt vacker den med.
Men så klart så hejade jag på Sverige, bara för att jag ee född i Sverige, höhö.
Och så mina två andra länder som jag är i från (konstig svenska).
Holland och Norge gick ju inte vidare till final.
Vad tyckte du Diana?? Vann rätt låt?
Och vad tycker ni andra, vann rätt låt?


Kommentarer
Postat av: Linda

Sverige var bäst! Men som nummer två hade jag England, vilka män:) vilka muskler!!!1

2011-05-15 @ 22:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0