Dagen efter...

Hej hej på er.
Den 11 maj idag, det betyder alltså:
Dagen efter första semifinalen i ESC!
Såklart så satt jag bänkad i soffan med en godisspåse i mitt knä.
Måste säga att programledarna var väldigt duktiga och avsläppnade.
Så ett stort plus till dom.
Måste också säga, scenen...SHIT!!!
Väldigt snygg och greenroom
, love it.
Så jäkla coolt, kändes väldigt modernt måste jag säga.
Tyckte ni rätt bidrag van då??
Min åsikt: ja, då det tycker jag.
Det var ju super great att Island och Finland gick vidare.
Men Norge, wow...de som var favoriter, vad hände??
Men jag kan säga så att visst är låten väldigt härlig och bra men inget för ESC.
Måste också påpeka att mitt favvo bidrag Azerbajan gick vidare.
Happy-face!!



Men imorgon är det dags för Eric.
Skit måste säga att jag är lite nervös...
Men hoppas verkligen att det går bra för han.
Men en dålig sak som hände igår var att Ryssland gick vidare.
Erics stora konkurent, det va ju midre bra...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0