Dagen efter "julafton"...

God kväll på er!!
Det har varit ur dålig uppdatering på bloggen i helgen.
Sorry sorry, men helgen har varit super full och super kul.
Fredags var det konsert, såg bla Tove Styrke och Babian.
Det var mycket trevlig.

Tove Styrke

Och igår så var det ju ingen vanlig dag.
Så igår var det full fart hela dagen, handla mat, baka, sjunga och dansa.
Japp, det var ESC för er som har glömt...
AAAAA, shit va nervöst det var asså, min puls ökade och jag fick ont i magen!
Asså, seriöst jag fick ONT i magen!!!!
Typ som man har magknip eller något.
Tänk att vi låg f*cking 1 typ första "halvlek".
Och så blev vi TREA, visst var det typ lite synd när vi låg 1 ett tag.
Men när man tänker på en sak...
Det var ca 11 år sedan vi var topp 5!!
Så det är värt en stor applåd!


SÅÅÅÅ SÖTA och vilken VACKER låt!

Men Azerbajan, stor fett GRATTIS!!
En av mina favvisar, gu va kul.
Så idag har jag verkligen kört denna låt på högtsa volum hela dagen.
Den är ju SÅ vacker.

Och det sista:
JAG LÄNGTAR OFC TILL NÄSTA ÅR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0