17 MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI!

Ja, vi elsker dette landet, som det stiger freeeeeeeeeeeeeem!!!!!
Ja, god "morgon" på er.
Har varit vaken ett tag men det känns fortfarande som morgon, haha.
Men hallå klockan är typ halv 11!
Iiiii, katastrof vill vara kvar i våran fina soffa.
Kom på att jag har nämnt min/våran soffa ett antal gånger i bloggen.
Nästan lite fånigt, men den är ju så snygg och SKÖÖÖN!
Men tillbax till varför jag började inlägget på norska.
Men det är faktist början på Norges nationalsång.
Varför jag skrev den??
Men hallå kolla i allmänackan (bra att jag kan stava också)...
17 MAI!!!!!
Norges nationaldag och som vissa av er vet, så er jeg norsk.
Thihi, min mamma e halv norsk och då ee jag 1/4 norsk.
Thihi, har tjatat lite på mamma att vi ska spise (äta på norska) något norskt idag.
Men vi får så...hon gav bara förslag som icke ee så goda.
Men jaja, kanske ska göra något som heter, ne nu har jag glömt bort.
Det ee typ tunbröd med smör, kanel och socker.
Låter ju väldigt mumsigt och det är det enligt mamma.

Men annars ska jag inte bara fira Norge idag.
Det blir att åka till Sydafrika.
Haha, ne men plugga då (skriver om Sydafrika).


Ha en kjempe fin 17 mai!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0