Jag "tuggar" och jag "tuggar"...

Cha Cha på er.
Sitter och "tuggar" i mig halstablett efter halstablett.
Fy faaan, någon som vill byta hals med mig??
Men ja blev lite glad när jag gick in på Kattis blogg och såg att hon hade lagt upp min fanbild.
Thihi, gjorde den för jätte längesen, men skickade den igen för ett tag sen, och nu...
Ligger den uppe på hennes blogg bland andra snygga fanbilder, nice.
Tänk att det lilla kan få än att bli glad.
Men, hehe det står att den är från Viola, hehe...
Det beror på jag heter så på min msn, vill vara lite anonym u know...haha.
Eller...varfär skrev jag u know??
Haha jaja shit samma.

Ne, nu ska jag fortsätta glo på TV.

Om du vill se min fanbild:
http://kattistestad.blogg.se/2011/march/idolbildmania.html#comment


Kommentarer
Postat av: anna

du är fett duktig på att göra bilder (fanbilden alltså);)



sv; tack detsamma!:D Ja det var länge sen vi snacka, det måste ske snart!:)

kramis<33333

2011-03-21 @ 21:29:16
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack :) <3

2011-03-23 @ 08:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0