Clamour for glamour, oooo vilken härlig dag!

God Morgon på er.
Eller, oj asså.
Klockan är snart 1 och jag säger "god morgon".
Det kan bero på att jag gick upp halv 12 så jag är fortfarande så där morgon trött.
Haha, men hoppas att ni inte har sovit bort en så här härlig lördag.
Solen skiner och jag vill bara springa ut.
Men, i så fall kommer jag att frysa.
Sitter i pyjamas, så det är ingen bra idé.
Plus att jag måste ducha för idag händer det grejer ska ni veta!!
Först drar jag till teatern runt 4 för städning och mys (sista spelningen var igår).
Och sedan ikväll då jävlar "clamour for glamour" "it takes a fool to remain sane"...
JA?!?! Jag ska på The Ark konsert, helt über super great!!
Jag är så grymt taggad, yäääää.



Okej, nu får jag ta och lugna ner mig.
Adas...adas...adas
Hehe, hoppas ni får en grymt lördag precis som jag.

Ha de!!


Kommentarer
Postat av: anna

ha det så kul på konserten!!:D



sv; tack!:D jag vet inte datumet när jag slutar skolan.. men jag kan nog kolla upp det, sj då?;)

kraam<333

2011-03-26 @ 19:21:00
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0