Tält, grillning, fotboll på natten och årets första myggbett!

Hej på er!
Hoppas att ni har haft en toppen midsommarafton.
Det har jag haft och det är anledningen till frånvaro här på bloggen!
Har inte riktigt åerhämtad mig från i fredags, haha.
Det blev lixom lite brist på sömn helt enkelt, så kan det lätt bli på midsommar.
Fredagen/lördag morgon var i alla fall toppen!
Var med ett stor o glatt gäng, någonstans...haha mitt minne asså.
Men i alla fall, hängde med Jenny dit hon brukar fira o det var det värt det, väldans kul var det:)
Kände mig snabbt som en i gänget och trivdes så mycket att kameran fick bo i tältet nästan hela dagen=
Inga bilder, höhö. Duktig jag är.
Det blev typ 10st eller något, jaja.
Min midsommar bestod av dans runt midsommarstången, god mat/grillning och fotboll tidigt på lördags morgonen.
Haha, lärde känna en fotbolls tokig kille, som väckte mitt fotbolls intresse till liv igen.
Så först blev det match på kvällen...sedan på typ morgonen (var helt ovetande om tiden) så blev lite passningar o trix, haha jag ee så duktig haha (på att ramla i alla fall).
Men det var väldans trevligt (haha, undra hur många gånger jag har skrivit det).
Och nu är jag helt enkelt forstfarande seg...men bara lite :)




2 bilder från förra årets midsommar!

Några av de få bilderna jag tog kommer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0