Skämtar dom med mig?!?!

God kväll på er.
Just nu är det en super glad Majken som skriver.
Jag har typ precis slutat 9an och jag über lycklig.
Helt otroligt att jag inte gräääät!
Haha, gick runt och log istället medan nästan alla grät floder.
Jaja, som ja, Jenny och Laura sa:
Vi är iskalla!!
Haha, men kvällen var super mysig.
Fina Bea sjöng och spelade jätte fint och såklart sjöng skolkören!!
Och så var det dags för stipedium, till 6orna och 9orna.
Först var det 6orna, grattis grattis.
Sen var det 9iorna (alltså jag), man hörde dock inte vilka namn våran rektor roppade upp.
Haha, hela 9an skrek som ja som dom/vi brukar.
Och helt plösligt så petade mina kompisar på mig och sa det är du, upp med dig!
Hjälp, skämtar dom med mig?!?!
Nepp, rektorn hade sagt mitt namn och där stod jag och fick stipedium,
Haha, helt sjukt men fett va glad jag är.
700 spänn, very nice!
Helt f*cking otroligt, jag fick stipedium!!
Jag fick för god kamratskap och flit i skolarbetet, thihi.
Ursäkta att jag tjatar, men jag ee så stolt och glad!!!!!!!!!!




Kommentarer
Postat av: anna

grattis till stipendiumet!<3:)

2011-06-15 @ 21:54:00
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Linda

SUPERGRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det var du värd!

2011-06-15 @ 22:01:55
Postat av: veggotallrik

Till Linda:

TAAAAAAAAAAAAACK så jätte mycket:)

2011-06-15 @ 22:34:25
URL: http://veggotallrik.blogg.se/
Postat av: Elin

Jätte GRATTIS!!!!! Din mor berätta ;P

2011-06-16 @ 19:01:02
URL: http://blueeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0