Sista gången utan tvång!

Hej på er.
Sitter här framför TVn och taggar för ikväll.
Ikväll gäller det, stunden som jag har längtat efter i kanske 9 år eller något!!
Jag går ut högstadiet och i höst börjar jag på teater linjen, helt jävla sjukt.
Ikväll är det sista gången jag går till skolan med "tvång".
Ja, kanske kommer att hälsa på när studentmössan sitter på mitt huvud.
3 år kvar asså, herre min get vad tiden går fort.
Men ikväll är det dax för ett enda stor gråtkalas, fan va ja kommer sakna alla...
Kompisarna och lärarna...
Åsa, som har hjälpt mig när jag har suttit o skrikit att jag inte kan något på engelskan.
Maria, som är en sådan person som man inte vet om hon skämtar.
John, med hans fina grimaser och när han står 90 grader när man vill ha hjälp.
HG, som är så där lagom sträng...
Carina, som åker runt på sin stol.
Alf, som är världens lurigaste och knepigaste lärare.
Sandra, som har tålamod med mig när jag ber henne läsa mina uppsatser 100 gånger innan dom är klara.
Pia, som hjälper mig lite för mycket ibland.
Anders, han med de knasiga skämten.
Lille-Mor, min lilla vimsiga tysk lärare
Och sist men absolut inte minst:
Min otroligt, extremt, über skööööna HK-lärare DANIEL!!






Bilder från förra våren. (om jag minns rätt)

Fan va jag kommer sakna alla, men...
FAN VA KUL, GYMNASIET I HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖST!


Kommentarer
Postat av: Linda

ha ha ha, rolig lista! gillar dem allihopa! utom EN!

2011-06-15 @ 19:15:49
Postat av: little me!

Till Linda:

Hahaha, tack:)

Kommer sakna dom:/

Jaha...vem då??

2011-06-15 @ 20:46:40
URL: http://veggotallrik.blogg.se/
Postat av: Linda

ha ha, det kan jag ju inte berätta:)

2011-06-15 @ 22:01:13
Postat av: veggotallrik

Till Linda:

Jo, men nu blir jag ju nyfiken.

Behöver ju inte godkänna komentaren...

Jaja, gör som du vill :)

KRAAAM!

2011-06-15 @ 22:28:17
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0