R.I.P

Hej.
Tycker vi ska ha en tyst minut för mina fina och sköna skor.
Dom har tuvär tvingas lämna oss idag...
Buhuhu (sitter o stor gråter).
Så här var det:
Dom var ganska skitiga efter midsommaren så mamma sa att vi kunde köra dom i tvättmaskinen.
Pappa hade sagt att det gick bra, för han hade gjort det med sina convers (mina ee/var ikke convers).
Så vi slängde in dom i maskinen...
Kan säga att de inte blev så rena och inte så
HELA HELLER!!!!
Buhuhuhu, (stor bölar)
Så nu tycker jag att vi håller en tyst minut för mina köra skor som blev ca 1månad...





Jaja, jag vet att jag är en Drama Queen.
Men hallå mina skooo (kan inte skriva gråter för mycket)...r!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0