Jag kommer skrämma hela världen

Hej hopp!
Sitter inne och har almänt ångest för att jag inte är ute.
Men jag har drabbats av lathet (som jag ofta gör), så nu sitter jag inne.
Mamma vill sola, men jag tycker det kan vara tråkigt ibland.
Och idag känns det som en sådan dag, en dag då att sola kan vara tråkigt.
Men det kanske är dax att börja sola nu, man vill ju inte skrämma omgivningen med sin otroligt vita hy.
Men jaja, får tänka på saken en stund till.
Men just nu fick jag en känsla av att jag kommer sitta här väldigt länge.
NEJ, bort med den tanken och gör något nyttigt.
(Önsketänkande)

BTW:
Så kom min kära fader och min kusin Storm till Sverige igår o hälsa de på!!
Det var verkligen hur trevligt som helst, men idag åkte dom=mindre trevligt.
Men jaja, sånt är livet.
Men trevlig var det och nu lär lär jag vara mätt i en vecka.
(Åt en mycket fet pizza igår).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0