HJÄLP MIG!!





Tror jag har bestämt mig!!
Detta blir någ midsommar-outfiten!
Det kan bli lite för mycket mönster, med kjolen och västen, hm...
Vad tycker ni?!?!
Ståd jätte länge framför spegeln, men kom inte fram till något.
Men jag har ju tills imorgon på mig att tänka.
Oj, förästen...där är kjolen som jag köpte för ett tag...
Har ju tyligen glömt att vissa den, men där är den, 50 kronor från H&M!

Hm...får fundera lite på kjolen o västen.
Västen är BTW lånad av min fina vän Bex.
Mohaha, hon lär inte få tillbax den på ett tag, mohaha!




Kommentarer
Postat av: anna

det där blir ju en jättefin midsommar outfit!:D



sv; tack så mycket, du får också ha det bäst. kraaaam<333;)

2011-06-24 @ 02:52:05
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0