Härligt att bo i Sverige!!

God Morgon på er.
Gick upp kvart i 9, inte okej på ett lov, när man ee trött!!
Men jag kunde verkligen inte sova, jätte jobbigt.
Nu tycker jag faktiskt synd om mig själv, buhu.
Jaja, får ta det lite lugnt nu, om jag inte måste kommer jag nog stanna inne hela dagen.
Vädret har bestämt sig för att vara ett sådant typiskt Svensk-sommar väder...
Det regnar helt enkelt, gu va det är härligt att bo i SVERIGE!
Jaja, upp med humöret, det är bara dag nummer 2 på lovet.
BTW, jag grillade ju igår med ett härligt gäng människor.
Vi var ca 20 personer och 1 hund i en park med 3 grillar, vad kan gå fel??
JO, att f*cking grillarna vägrar att fungera.
Vet inte hur länge vi försökte få igång grillarna...
Men med lite tålamod, våld och sammarbete, så fick vi igång dom!!
Kvällen slutade för med (för mig i alla fall, när ja stack var det några kvar) volleyboll!!
Skit kul och en super trevlig kväll.





Hoppas att det icke regnar hos dig!
Kram.


Kommentarer
Postat av: julia

jag är grillmästarN

2011-06-17 @ 15:07:19
URL: http://jullebullesbloggis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0