Fan vad det är härligt!

Hello på er!
Sitter i min sackosäck ute på min balkong o lever livet.
Det är gött nu asså, fan vad det är härligt ute.
Kan sluta alla dagar på detta sätt, thhihi.
Dagen var först väldans planerad, men blev det ändringar i schemat.
Men det blev ju bra ändå, först blev det en sväng till ett badställe med Bea-bus.
Där låg vi och solade, lixom bara njöt.
Sen blev det hem, byta om, göra salad sedan iväg igen.
Detta gick på kanske 15minuter.
Ner med saladen i väskan och upp på cykeln!!
Iväg till arangörsmöte...
Fick veta att den där Munken-grejen ikke blir av:/ Buhu.
Men jaja, dom hade tillräckligt med folk helt enkelt.
Men det blev andra nyheter som var väldans braiga!
Happy face:)
Och nu avslutas dagen på balkongen, myyys!


Jag sitter o njuter...(visst har jag fina fötter??)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0