Det kostar att ligga på topp







Dessa extremt sköna och snygga träningskorna blev mina idag!
Gick runt en runda på stan med mamma och idag.
Och så hittade vi dessa snyggingar, för 399:- blev dom mina!
Väldans billigt för ett par bra inne-träningskor.
De hade kostat runt typ 800:- innan!!
Så idag blir det att testa dom.

Jag har ju pratat om att jag ska spara...
Men träningskor hade ja tänkte att köpa för mina pengar och då behöver jag ju inte vänta med det tills på torsdag...lixom!
Men jag är nöjd, så jäkla sköna!

Ne, nu snart drar jag iväg o tränar.
Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Ottilia

Din header är klar! Hade ju din mail + lösen sedan tidigare, så med din tillåtelse la jag in den. Har även mailat koden till din gamla header om du skulle ångra dig :) klicka bara på f5 när du har uppe din blogg om du inte ser den :) Puss!

2011-06-19 @ 17:53:03
URL: http://rybaklover.blogg.se/
Postat av: Linda

ha ha ha, du är som mig- hittar ALLTID ursäkter för att få shoppa!

2011-06-19 @ 20:59:30
Postat av: veggotallrik

Till Linda:

Hahaha!

Ja, varje gång ja har shoppat kommer det alltid, men...och typ en ursäkt, haha.

Men om man har pengar varför spara lixom??

2011-06-19 @ 21:33:18
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0