-Ni svenskar tänker alltid positivt.

God kväll.
Sitter och glor på TV just nu, trevligt.
Annars är läget ganska stabilt, trött typ.
Men vem är inte det nu när sommarlovet närmar sig.
Bloggningen har varit dålig ja, på grund av plugget.
MEN NU är allt skolarbete klart och på tisdag setts betygen.
Fan va nice, shit det man har längtat efter hela vintern är typ här!!
Sommarlovet är läskigt nära asså, fan va coolt.
Haha, låter som det är första gången jag får sommarlov, höhö.
Men lixom jag slutar 9an och det är stort för mig.
Thiihihi.
Annars är det väll ganska tråkigt i skolan nu lixom.
Sitter där och pillar sig i naveln bara för att man måste gå i skolan i ett viss antal dagar...
Ser på film, gör fåniga korsord, läser barnsagor på norska och danska.
Japp, lagom kul helt enkelt.
Men på något sett lite trevligt, bra o lugn avslutning lixom.
Som en kompis sa idag:
-Ni svenskar tänker alltid positivt.
Hahaha...nja...det vet jag inte riktigt.
Men om man vill att det ska gå bra så är det bäst att tänka:
Positivt!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0