Vad vill du? Men kom då. Jag är ju här och väntar på dig...

Hej guys.
Min arm blev helt plösligt as trött, TRÄNINGSVERK!
För jag har varit duktig, tränat två dagar i rad.
Igår och idag, nu är jag så kallad trött.
Så jag tröstade mig med kakor, thihi.
Plus minus noll, sådan ee jag helt enkelt.
Innan kakorna åt jag en väldans god salad, made by me.
Recept tänkte jag jag lägga upp här på bloggen, någon vacker dag.
Annars då...sitter på balkongen och låter P3 hålla mig sällskap.
Har lov helt enkelt, taggar inför helgen, jippi.
Då blir det mini-festival=gött!!
Fina Krunegård ska spela, mysigt värre.
Ne, nu ska jag terra folk på facebook, vardagssysslan!


Fina Krunegård, måste säga att jag diggar starkt hans tröja (små läskig).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0