5 inlägg och 2 veckor...lung det kommer mer.

God kväll på er.
Puh vad jag är trött...
Är i full gång med att tidsinställe massa fina inlägg.
Har gjort 5 och är typ hel slut, hur fasen ska jag kuna täcka upp två veckor?!?
Ja, det är en jäkla bra fråga.
Får väll hoppas att solen skiner i Sverige så ni är ute istället för att läsa min blogg.
Oj, kanske ha glömt, thihi.
Men på torsdag far jag till Turkiet, fett nice.
Och där stannar jag som sagt i 2 weeks.
Men nu vettni så ska jag klä på mig andra kläder...
Ska på mysig utebio med fina vänner.
Så nu ska jag vila mina små fingrar, puh jobbigt att skriva, höhö.

PÖS!!


Kommentarer
Postat av: anna

fett bra att du tidsinställer inlägg, dock vet jag hur jobbigt det är höhö:P kramis<33

2011-07-17 @ 22:14:33
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Sara

Härligt :)

2011-07-18 @ 12:50:16
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0