Bra start för Ryse*

God kväll på er.
Just nu sitter jag och zappar runt på TVn.
Finns ju inget intresant att se på, ingen spänande film eller intresant dokumentär.
Blä säger vi, så nu har jag haft nyheterna i bakrunden, men nu är det slut.
Men nu står det någon person i rutan och ska presentera en film, hmm...den kanske är bra.
Jaja, den får gå i bakrunden, som trevligt sällskap.
Annars så är allt bra, sett på Let´s Dance, thehe va bra dom va (syftar på Alex och Weise).
Alex fick ju högts poäng, om jag inte minns fel, super great där!
Haha, men jag måste säga att mellan-snacket är mycket roligare än själva danserna!
Danserna är ju faktist ganska tråkiga, skulle va kul med Affrodans eller varför inte street, haha.
Men jaja, haha...Weise va på snuskhumör i alla fall, haha.
Och hon ryttaren med Helena(tror hon heter så).
Va lite kul måste jag säga, mycket roligare än vals, haha.
Ne, men det kan faktist vara vacker.
När Alex dansade så kom nästan tårarna, buhu...

Andreas Weise och Sigrid Bernson Foto: Joel Stockman/TV4
Missade du Weises fräckis? Hör den här:
http://www.tv4play.se/noje/let%C2%B4s_dance?title=har_drar_andreas_weise_en_frackis&videoid=1192764

Alexander Rybak Foto: TV4
"- Det var nervösare än Eurovision, säger Alexander Rybak själv i eftersnacket."

Kan inte annat säga något annat är:
Bra start för både Alex och Weise, och det gillar vi!!

PS:Röstade faktis lika många gånger på båda...
Får vi se vad som händer i framtiden, thihi.


*Rybak+Weise=Ryse


Kommentarer
Postat av: Ottilia

Ja, Rybak's dans gjorde mig en aning rörd :) Så söt outfit, styling och så fin dans. Man ser att han verkligen går in för det.



O så gulligt de kammat hans lugg åt sidan..Ååhh!!

2011-01-08 @ 01:32:39
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0