Från kylan in i värmen

Outfit från förra veckan...



T-tröja-Gekås
Kjol-Gina
skjorta-Gekås
Halsband-Lånat av mamma

Slänger in en outfit från förra veckan.
Hade tänkt att slänga in den förra veckan, men jag glömde helt enkelt.
Eller var jag för lat, höhö.

Skolan har väll varit OK.
Nästan längsta dagen, och den som jag har märkt är segast och tröttast.
Har bara gått i skolan i 2 onsdagar och har nästan bestämt mig för att det är den tröttaste dagen.
Tråkigaste vet jag inte, för på onsdagar är de  bild, so och det ee ju rätt kul!!
(Ja, jag har fler lektioner den dagen).
Stannade kvar på "läxhjälpen", men det gick inte såååå bra att plugga.
Höhö, det var helt enkelt för roliga människor där XD
Men ibland får jag fanemej gör det jag skulle göra...
Fröken "jag gör det sen" talar, höhö


PS:Tror jag ser på "nystarten" av Glee på nya tv 11.
Det är Glee i alla fall och tror det är "nystart"
Mycket trevligt!!


Kommentarer
Postat av: bea

haha jaa, mitt mellannamn är ju DÖDSKUL!!!! ;)

2011-01-19 @ 22:20:05
Postat av: Tomkathrine

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2011-05-16 @ 07:44:56
URL: http://tomkathrine.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0