OMA*

Rybak som hårdrockare??
Haha, nja nej tack.
Men detta vara mega über super coolt!!



Keep of Kalessin & Alexander Rybak - MGP/Eurovision 2011 - The Divine Land

Alex röst hör man knappt, men det var på typ ett ställe man hör om man lyssnar noga!
Men wow oj den snubben kan värkligen spela fiol, helt sjukt!
Han spelar fan som en Gud!
Ja, ta det där långa stycken i denna låt tex, det går ju mega snabbt, WOW!!
Visst visste jag att han kunde spela super bra fiol, men nu inser jag det mer och mer.


*Ooo my Alex


Kommentarer
Postat av: Ottilia

Jag vet!! Ett helt otroligt bra framträdande!! Bra att han varierar sig lite då och då :) Fast, han bör nog inte förbli en hårdrockare , men nice vaa det!!



Jag vet, man vet att han är Ûber bra på fiol, men inte SÅHÄR BRA!! <3<3<3<3



P.S Han är min Alex ;) Hahahahx D

2011-01-20 @ 18:31:59
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0