Nu gör jag slut med Gud.

Now I´m breaking up with God!
YAAA, sitter i köket och tok diggar The Arks nya låt!
Shit, den kan någ gå hem hos mig, krävs några lyssningar till och sen vet jag.
Eller asså sitter ju nu och diggar den starkt, men på något sett känns den lite smått mesig för att vara The Ark.
Eller asså jag vet inte, men just nu vill jag bara resa på mig och DANSA!
Riktig dans-låt där.

Annars så har jag och mammas gått en sväng.
Det blev att gå till ÖB, höhö.
Eller asså vi gick ju inte, vi typ gled fram.
Asså herre min get, det var f*cking isbana hela vägen, och då skojar jag inte HELA vägen!!
Och så var jag nära på att få en hel iskocka i huvudet, men tack vare ICAs typ tygelskärmar eller vad det heter så landade iskockan där, fick typ hjärtatack där!
Och när vi kom hem så var jag nära på att få ett blockljus i skallen, haha det går bra för mig idag!
*blink*

(Fråga mig inte varför jag avslutade med en "blink", men hade bara lust för det)

Ne, nu jäklar ska jag göra slut med Gud.
(The Ark nya låt heter Braking Up With God)

PS:Singeln släpps imorgon!!


Click for tour dates
23/2 så släpper The ark sitt sista album, med två nya låtar och resten gamla härliga hits!
Glöm inte att boka biljetter till deras vårturné!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0