Jenny spår min framtid...

Jenny tog fram en resekatalog och spådde mitt liv i den.
Väldigt spänande, haha!
Men här kommer resultatet:

*Min man kommer komma från Cybern och han kommer heta Marmaris.
*Smekmånad i Kreta.
*Bo i en lägenhet i Thailand.
*Våran poolboy kommer komma från Mexiko.
*Kommer få ett barn som kommer heta Agrilionas.
*Kommer sedan på ett barn till efter 10 år och barnet kommer heta Patmos.
*Patmos kommer "bli till" på en strand, med sand och klappersten. (låt mig garva).
*Vi kommer ha en bar.
*Kommer jobba som cykelförsäljare.
*Min man kommer bli tennisproffs.
*Kommer sedan flytta till Spanien när barnen har flyttat hemifrån.
*Kommer att ha dubbelrum med AC.
*När vi blir pensionerer reser vi till Bulgarien.
*På en resa till Egyptien så dör jag av en hjärtinfarkt i en bok och souverniraffär.
*Dagen innan under frukosten kommer min man dö, han dog av en kebbab.

Ja, så här kommer mitt liv se ut!
HAHA!


Kommentarer
Postat av: O

Hehe, låter som en underbar framtid! :D



Sv: Hehe tacktack, gillar paint xD



Jomen de blev jättebra, frisyren asså:)



Kram!!

2011-01-12 @ 22:10:34
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0