Jag vill bo i Nacka straaaand!

OOO gud vad arg jag blir.
Är hemma från skolan, fett trött men jaja.
Det jag skulle säga är att jag har hittat en gymnasie linje jag vill gå på.
As bra säger väll ni nu, men den ligger i NACKA STRAND.
Och jag har inte råd att på själv och mamma tänker inte flytta dit bara för att jag har hittat ett program dör.
Jag visste förut vart jag vill gå och det ligger här i Norrköping, super great.
Men nu vill jag gå på det i Nacka strand...ooo dumma skola!
Men läs själva, det är en teater linje med inrikting på filmskådespeleri!
Låter inte det helt super über great eller??
BLÄÄÄ!


Bild från deras hemsida.

Nä nu är inte jag på humör längre.
Så nu slutar jag.

(Vi hörs kanske ikväll).


Kommentarer
Postat av: bea

perfa för dig ju. :)

2011-01-13 @ 17:31:18
Postat av: anna

nej vad tråkigt att hon inte vill flytta! Haha näe men synd att den inte ligger i norrköping, men hoppas att du hittar en annan bra skola.:)

kram<3

2011-01-13 @ 17:49:47
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Jaz

Antar att du också fick hem allastudier.se tidningen? :P Såg den annonsen, helt amazing om de är skådespelare man vill satsa på fullt ut!

2011-01-13 @ 20:20:25
URL: http://www.JonasBrothers.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0