Jag var död i tre timmar...

Hej på er.
Sitter här och lyssnar på härlig musik från radions högtalare och bara är trött.
Fredag idag och skolan är slut för denna vecka, über great.
Gick väll bra idag, haha typ dog på matten.
Är det skämt eller...lärarna lägger ett mattepas sista lektionen på en fredag?!
Hehe, kan tala om för dom att det kommer inte att funka!
Eller asså inte i våran klass i alla fall, den är lite smått stökig så där men älskar den ändå.
Puss på er mina härliga klasspolare!
Hehe, måste säga att jag gillar min plats, sitter brevid Felli.
Hm...man kan tro att hon har tagit något ibland, haha så jäkla galen!
Du är ju för härlig du...

Men jaja...
En sista grej, haha...
Fick värsta hostatacken på matten trodde ärligt att jag skulle hosta ut hela magen eller något.
Kände att jag hade lite blickar på mig när jag hostade.
Alla bara what va händer??...
Och Jenny sa lungt, gör tummen upp om det är OK.
(Hostatacker är en del av min vardag).
Men efter det så blev jag fett yr, blää super jobbigt.
Men då sa Felli:
-Inte konstigt att du är yr, du typ fick ingen syre i typ 3 timmar.

Haha, det kanske inte va så kontigt att jag blir yr.

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0