Jag har cuttat mitt hår!

Hej hej på er.
Nu är jag hemma efter frisören, eller har varit det ett tag.
Just nu sitter jag här och slänger med håret.
Hehe, snacka att jag är nöjd, men känner inte riktigt igen mig själv.
Det blev kort, kort men sååå fint:)
Måste göra lite reklam för min frisör:
Jag klipper mig hos en tjej som heter Maria och hon klipper på "Salongen" i Norrköping!
Så om ni inte vet vart ni ska klippa er gå dit!!
Super snäll och jag blir alltid super glad:)
Plus att det är jätte snyggt där, vitt, rosa och lite guld.
Men håll i er nu kommer resultatet!!

Före:

Kanske inte super bra bild, men ni ser mitt hår.

Efter:

Bilden ovan är kanske lite typ ego, men jaja ni ser hur det blev.


Blev fett nöjd.
Super duper great:)


Kommentarer
Postat av: anna

Jag sa det på msn men jag säger det igen, ditt hår blev verkligen hur fint som helst och jag är glad att du är nöjd också!:D Ha det bra<3333:)

2011-01-11 @ 16:52:57
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad söt du är!!! kanonfint!

2011-01-11 @ 17:57:05
Postat av: bea

Väldigt fint!!! :)

2011-01-11 @ 21:01:45
Postat av: Ottilia

Snygg haircut!! :) Passar dig. <3 Kram

2011-01-11 @ 22:11:15
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0