Inga billiga kakor, tack!

Hej hej på er.
Just nu sitter jag och lyssnar på P3.
Ni som känner mig suckar väll och säger:
-Oj va förvånad jag blir (med en aning sarkasm i rösten).
Haha, men det är ju värsta bästa sällskapet när man är ensam och trött!
Ja, nu är jag sjukt seg och super varm i hela ansiktet, super jobbigt.
Asså jag får ju inte bli sjuk nu, men jag känner mig inte sjuk bara jätte konstig.
Typ fett trött, varm och lite snurrig...hm...
Kanske vättskebrist??
(springer till kranen, tar en glas och fyller på).
Bläää...(gillar inte vatten) eller asså det smakar ju inget och är super tråkigt!
Men det kan ju också vara blodsockret, hmm??
Får ta en kaka (jag tog 4)...blää dom va INTE goda!!
Uch smaka super billigt*, asså när det smakar typ plast och fejk...blä!
Jaja, får väll äta mina kakor och dricka mitt vatten, hoppas det blir bättre.

Haha, ja jag är tjejen som tar tag i sina problem.
(haha, eller inte.)


GE MIG DESSA NU!!!


*Inget fel med billiga kakor, men dom här var inte goda!


Kommentarer
Postat av: anna

dina inlägg är så roliga haha!:D<3

2011-01-10 @ 17:25:14
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0